Administrator de certificare (certificarea cheilor publice)
Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
№14973948, 20 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Prestează servicii de certificare a cheilor publice pentru semnătura electronică; servicii de certificare a cheilor publice pentru autentificare și servicii de Securitate; servicii de certificare a cheilor publice de tip SSL, asigura evidența la zi a serviciilor prestate;
Suspendă, revocă și restabilește certificatele cheilor publice;
Verifică corespunderea procesului de completare şi depunere a cererilor solicitanților cu prevederile Legale şi alte documente normative în domeniul semnăturii electronice;
Asigură păstrarea și arhivarea documentelor pe baza cărora au fost create și eliberate certificatele cheilor publice ale solicitanților, și a documentelor privind alte servicii prestate conform Nomenclatorului detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”;
Întocmește răspunsuri la petițiile parvenite;
Realizează analiza de marketing în corespundere cu serviciile prestate;
Elaboreaza rapoarte pe activitatea exercitată;
Asigură confidențialitatea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislative.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul IT, științe exacte;
Cunoaşterea limbii de stat, ruse, și o limbă de circulație internațională;
Abilități de aplanare și negociere a situațiilor de conflict;
Responsabilitate, inițiativă, gândire analitică, perseverență, comunicabilitate;
Aptitudini de lucru în echipă, flexibilitate, deschidere către noi cunoștințe;
Apreciem tendința spre dezvoltarea profesională continuă.
Beneficii:
Schemă salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri de pregătire profesională;
Oportunități de creștere în carieră;
Contract de angajare în prima zi de muncă;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md
E-mail: hr@stisc.gov.md
Prestează servicii de certificare a cheilor publice pentru semnătura electronică; servicii de certificare a cheilor publice pentru autentificare și servicii de Securitate; servicii de certificare a cheilor publice de tip SSL, asigura evidența la zi a serviciilor prestate;
Suspendă, revocă și restabilește certificatele cheilor publice;
Verifică corespunderea procesului de completare şi depunere a cererilor solicitanților cu prevederile Legale şi alte documente normative în domeniul semnăturii electronice;
Asigură păstrarea și arhivarea documentelor pe baza cărora au fost create și eliberate certificatele cheilor publice ale solicitanților, și a documentelor privind alte servicii prestate conform Nomenclatorului detaliat al serviciilor I.P.,,STISC”;
Întocmește răspunsuri la petițiile parvenite;
Realizează analiza de marketing în corespundere cu serviciile prestate;
Elaboreaza rapoarte pe activitatea exercitată;
Asigură confidențialitatea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislative.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul IT, științe exacte;
Cunoaşterea limbii de stat, ruse, și o limbă de circulație internațională;
Abilități de aplanare și negociere a situațiilor de conflict;
Responsabilitate, inițiativă, gândire analitică, perseverență, comunicabilitate;
Aptitudini de lucru în echipă, flexibilitate, deschidere către noi cunoștințe;
Apreciem tendința spre dezvoltarea profesională continuă.
Beneficii:
Schemă salarială atractivă;
Lucru cu cele mai noi tehnologii;
Training-uri de pregătire profesională;
Oportunități de creștere în carieră;
Contract de angajare în prima zi de muncă;
Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md
E-mail: hr@stisc.gov.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut