Operator Call Centru
HR-Consulting
№14556870, 8 noiembrie 2024
Oraș:
Bălți
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Flexibil
Dispuși să angajăm refugiați
Responsabilități:
Să răspundă la apelurile telefonice recepționate de la clienții în corespundere cu standardele stabilite;
Să ofere clienților toate informațiile corecte și actuale, precum și schimbările în produse, servicii și proceduri;
Să gestioneze situațiile dificile, care nu pot fi soluționate în cadrul conversației cu clientul, în colaborare cu alte subdiviziuni;
Va asigura înregistrarea tuturor subiectelor importante din conversația cu clientul, în profilul acestuia din baza de date;
Va completa statistici zilnice exacte referitoare la numărul și tipul apelurilor, plîngerilor și sugestiilor clienților;
Va promova activ serviciile și imaginea companiei în comunicarea cu clienții;
Va manifesta profesionalism, responsabilitate și orientare către client.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare;
Personalitate dinamică, ambițioasă și orientată pe rezultat;
Experiența în call centru (ar prezenta un avantaj).
Compania oferă:
Grafic de muncă flexibil (8 ore între 6.00-24.00);
Posibilitatea de a lucra din oficiu\acasă (în cazul dat se oferă echipamentele necesare)
În cazul lucrului de acasă se oferă echipamentele necesare;
Tichete de masă;
Salariu fix + bonus;
Instruire și training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.
Dacă ești interesat(ă), transmite CV-ul pe adresa: nn30@search4staff.com sau sună la 068503560. E-mail: nn90@search4staff.com
Telefon: 068503560
Să răspundă la apelurile telefonice recepționate de la clienții în corespundere cu standardele stabilite;
Să ofere clienților toate informațiile corecte și actuale, precum și schimbările în produse, servicii și proceduri;
Să gestioneze situațiile dificile, care nu pot fi soluționate în cadrul conversației cu clientul, în colaborare cu alte subdiviziuni;
Va asigura înregistrarea tuturor subiectelor importante din conversația cu clientul, în profilul acestuia din baza de date;
Va completa statistici zilnice exacte referitoare la numărul și tipul apelurilor, plîngerilor și sugestiilor clienților;
Va promova activ serviciile și imaginea companiei în comunicarea cu clienții;
Va manifesta profesionalism, responsabilitate și orientare către client.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare;
Personalitate dinamică, ambițioasă și orientată pe rezultat;
Experiența în call centru (ar prezenta un avantaj).
Compania oferă:
Grafic de muncă flexibil (8 ore între 6.00-24.00);
Posibilitatea de a lucra din oficiu\acasă (în cazul dat se oferă echipamentele necesare)
În cazul lucrului de acasă se oferă echipamentele necesare;
Tichete de masă;
Salariu fix + bonus;
Instruire și training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.
Dacă ești interesat(ă), transmite CV-ul pe adresa: nn30@search4staff.com sau sună la 068503560. E-mail: nn90@search4staff.com
Telefon: 068503560
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳