Operator Call Centru

HR-Consulting №14556870, 8 noiembrie 2024
Oraș: Bălți
Studii: Orice
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Flexibil
Dispuși să angajăm refugiați
Responsabilități:

Să răspundă la apelurile telefonice recepționate de la clienții în corespundere cu standardele stabilite;
Să ofere clienților toate informațiile corecte și actuale, precum și schimbările în produse, servicii și proceduri;
Să gestioneze situațiile dificile, care nu pot fi soluționate în cadrul conversației cu clientul, în colaborare cu alte subdiviziuni;
Va asigura înregistrarea tuturor subiectelor importante din conversația cu clientul, în profilul acestuia din baza de date;
Va completa statistici zilnice exacte referitoare la numărul și tipul apelurilor, plîngerilor și sugestiilor clienților;
Va promova activ serviciile și imaginea companiei în comunicarea cu clienții;
Va manifesta profesionalism, responsabilitate și orientare către client.

Cerințe:

Abilități bune de comunicare;
Personalitate dinamică, ambițioasă și orientată pe rezultat;
Experiența în call centru (ar prezenta un avantaj).

Compania oferă:

Grafic de muncă flexibil (8 ore între 6.00-24.00);
Posibilitatea de a lucra din oficiu\acasă (în cazul dat se oferă echipamentele necesare)
În cazul lucrului de acasă se oferă echipamentele necesare;
Tichete de masă;
Salariu fix + bonus;
Instruire și training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.

Dacă ești interesat(ă), transmite CV-ul pe adresa: nn30@search4staff.com sau sună la 068503560. E-mail: nn90@search4staff.com
Telefon: 068503560
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide