Asistent | Asistentă Personal(ă)
Rodals
№14973397, 23 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 10 000 Până la 15 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Angajăm și persoane cu dizabilități
Dispuși să angajăm refugiați
Cerințe față de candidat:
Studii superioare finalizate;
Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă și engleză;
Experiența într-un post similar constituie un avantaj;
Excelente abilități de comunicare și organizare;
Operare PC (MS Office) la nivel avansat;
Responsabilitate, onestitate;
Orientare maximă spre rezultat.
Responsabilități:
Administrarea fluxului de documente și informații;
Sortarea corespondenței;
Implementarea rezoluțiilor și explicarea acestora;
Pregătirea materialelor analitice în cadrul competenței și obținerea informațiilor necesare de la executorii din subdiviziuni;
Optimizarea și îmbunătățirea proceselor de sprijin organizațional și administrativ ale departamentului;
Întâmpinarea vizitatorilor;
Organizarea locului de muncă al Directorului RODALS SRL.
Compania oferă:
Activitate într-un mediu dinamic și profesionist;
Salariu motivant 10000 MDL + KPI;
Condiții de muncă într-un birou modern.
Dacă corespundeți cerințelor menționate, expediați CV-ul la adresa de email: resurseumane@rodals.md.
NOTĂ
Oferta salarială va fi stabilită la discreția angajatorului, în funcție de următoarele criterii:
1. Experiența candidatului în domeniu și istoricul profesional;
2. Limbile vorbite și nivelul de competență lingvistică;
3. Studii și calificări relevante pentru poziție;
4. Abilități tehnice și competențe specifice necesare pentru îndeplinirea atribuțiilor;
5. Capacitatea de adaptare la cerințele și valorile companiei;
6. Disponibilitatea pentru formare profesională continuă;
7. Recomandările oferite de angajatorii anteriori.
Angajatorul își rezervă dreptul de a ajusta oferta salarială în funcție de evaluarea detaliată a profilului candidatului. E-mail:
resurseumane@rodals.md
tel. 078444488
Studii superioare finalizate;
Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă și engleză;
Experiența într-un post similar constituie un avantaj;
Excelente abilități de comunicare și organizare;
Operare PC (MS Office) la nivel avansat;
Responsabilitate, onestitate;
Orientare maximă spre rezultat.
Responsabilități:
Administrarea fluxului de documente și informații;
Sortarea corespondenței;
Implementarea rezoluțiilor și explicarea acestora;
Pregătirea materialelor analitice în cadrul competenței și obținerea informațiilor necesare de la executorii din subdiviziuni;
Optimizarea și îmbunătățirea proceselor de sprijin organizațional și administrativ ale departamentului;
Întâmpinarea vizitatorilor;
Organizarea locului de muncă al Directorului RODALS SRL.
Compania oferă:
Activitate într-un mediu dinamic și profesionist;
Salariu motivant 10000 MDL + KPI;
Condiții de muncă într-un birou modern.
Dacă corespundeți cerințelor menționate, expediați CV-ul la adresa de email: resurseumane@rodals.md.
NOTĂ
Oferta salarială va fi stabilită la discreția angajatorului, în funcție de următoarele criterii:
1. Experiența candidatului în domeniu și istoricul profesional;
2. Limbile vorbite și nivelul de competență lingvistică;
3. Studii și calificări relevante pentru poziție;
4. Abilități tehnice și competențe specifice necesare pentru îndeplinirea atribuțiilor;
5. Capacitatea de adaptare la cerințele și valorile companiei;
6. Disponibilitatea pentru formare profesională continuă;
7. Recomandările oferite de angajatorii anteriori.
Angajatorul își rezervă dreptul de a ajusta oferta salarială în funcție de evaluarea detaliată a profilului candidatului. E-mail:
resurseumane@rodals.md
tel. 078444488
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut