Asistent Suport Comercial (Franceză)
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui Asistent Suport Comercial - o persoană dedicată cu bune abilități de comunicare în limba Franceză, pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la succesul nostru continuu!
Principalele tale misiuni vor fi:
Coordonarea eficientă a activităților administrative/ operaționale, în strânsă colaborare cu departamentul de vânzări, respectând normele comerciale;
Gestionarea comunicării și furnizării de suport, incluzând procese precum verificarea informațiilor legale, înregistrarea comenzilor, monitorizarea plăților, asigurarea cererilor de transport și obținerea feedbackului final;
Examinarea acurateței datelor și informațiilor;
Asigurarea completării cu succes a tuturor sarcinilor în termenele stabilite.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități de comunicare în limba Franceză (scris și vorbit) la nivel minim B1;
Experiență de lucru cu pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare de tabele, cunoașterea funcțiilor precum filtrarea și inserarea, etc);
Atenție la detalii, bune abilități de organizare și prioritizare;
Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate.
Va reprezenta un avantaj:
Experiența anterioară în domeniul logistic sau comercial, în gestionarea de baze de date;
Cunoașterea limbilor străine precum Engleza sau Spaniola.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
Zi liberă în ziua ta de naștere;
Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.
E-mail:
lcotovici@veoworldwide.com
Principalele tale misiuni vor fi:
Coordonarea eficientă a activităților administrative/ operaționale, în strânsă colaborare cu departamentul de vânzări, respectând normele comerciale;
Gestionarea comunicării și furnizării de suport, incluzând procese precum verificarea informațiilor legale, înregistrarea comenzilor, monitorizarea plăților, asigurarea cererilor de transport și obținerea feedbackului final;
Examinarea acurateței datelor și informațiilor;
Asigurarea completării cu succes a tuturor sarcinilor în termenele stabilite.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități de comunicare în limba Franceză (scris și vorbit) la nivel minim B1;
Experiență de lucru cu pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare de tabele, cunoașterea funcțiilor precum filtrarea și inserarea, etc);
Atenție la detalii, bune abilități de organizare și prioritizare;
Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate.
Va reprezenta un avantaj:
Experiența anterioară în domeniul logistic sau comercial, în gestionarea de baze de date;
Cunoașterea limbilor străine precum Engleza sau Spaniola.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
Zi liberă în ziua ta de naștere;
Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.
E-mail:
lcotovici@veoworldwide.com
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳