Manager Administrativ
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui coleg, la poziția de Manager Administrativ care prin activitatea sa va aduce plusvaloare echipei noastre.
Cerințe:
Studii universitare finalizate sau în curs de finalizare în Business și Administrare, Marketing, Resurse Umane, REI, etc.
Experiență într-o poziție similară reprezintă un avantaj;
Cunoștințe aprofundate în utilizarea pachetului Microsoft Office;
Bune abilități de organizare și coordonare a proceselor interne de lucru;
Cunoașterea fluentă a limbelor română, rusă și engleză (Nivel B1);
Orientare spre realizare profesională.
Calități și competențe:
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
Capacități de time management și multitasking;
Abilități foarte bune de structurare și prezentare a informației;
Adaptibilitate la situații noi, flexibilitate, responsabilitate;
Organizare și orientare spre îndeplinirea obiectivelor;
Spirit analitic și atenție la detalii;
Atitudine pozitivă și prietenoasă.
Ce îți oferim:
Loc de muncă stabil, într-o companie cu tradiție și valori;
Climat deschis de comunicare;
Echipă dinamică, tânără și ambițioasă, orientată spre performanță;
Instrumente de lucru moderne, telefonie corporativă;
Participare la cursuri de formare și dezvoltare;
Salariu motivant;
Alte beneficii (Ceai, Cafea, Tichete de masă etc.)
Rezonezi cu cele descrise? Atunci aplică imediat!
Transmite-e CV-ul pe adresa de e-mail: welcome@meinl.md sau contactează-ne la numărul 060 033 054. welcome@meinl.md
060 033 054
Cerințe:
Studii universitare finalizate sau în curs de finalizare în Business și Administrare, Marketing, Resurse Umane, REI, etc.
Experiență într-o poziție similară reprezintă un avantaj;
Cunoștințe aprofundate în utilizarea pachetului Microsoft Office;
Bune abilități de organizare și coordonare a proceselor interne de lucru;
Cunoașterea fluentă a limbelor română, rusă și engleză (Nivel B1);
Orientare spre realizare profesională.
Calități și competențe:
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
Capacități de time management și multitasking;
Abilități foarte bune de structurare și prezentare a informației;
Adaptibilitate la situații noi, flexibilitate, responsabilitate;
Organizare și orientare spre îndeplinirea obiectivelor;
Spirit analitic și atenție la detalii;
Atitudine pozitivă și prietenoasă.
Ce îți oferim:
Loc de muncă stabil, într-o companie cu tradiție și valori;
Climat deschis de comunicare;
Echipă dinamică, tânără și ambițioasă, orientată spre performanță;
Instrumente de lucru moderne, telefonie corporativă;
Participare la cursuri de formare și dezvoltare;
Salariu motivant;
Alte beneficii (Ceai, Cafea, Tichete de masă etc.)
Rezonezi cu cele descrise? Atunci aplică imediat!
Transmite-e CV-ul pe adresa de e-mail: welcome@meinl.md sau contactează-ne la numărul 060 033 054. welcome@meinl.md
060 033 054
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳