Manager Vânzări B2B - produs software

easy hire
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: Orice
Salariu: De la 20000 Până la 35000 MDL
Program de muncă: Full-time
Despre Clientul nostru pentru care recrutăm:
Suntem cunoscuți pentru angajamentul nostru de a furniza soluții tehnologice inovatoare de software și hardware pentru industria agricolă și a transporturilor. Abordarea noastră de management operațional este una inovativă care urmărește facilitarea dezvoltării bussinessului agricol. Soft-ul nostru, SAS by Cropio, oferă fermierilor control de la distanță asupra vegetației, mașinilor agricole, condițiilor meteo și a parcelelor de teren.
În acest sens, rolul de Manager Vânzări contribuie semnificativ la realizarea misiunii nostre.
Cu ce te vei ocupa:

vei comunica zilnic cu clienții noștri construind relații de parteneriat long term;
vei participa activ la sesiuni de training, prezentări pentru clienți, evenimente și expoziții;
vei livra informații despre produsele companiei (Soft-ul și utilajele hardware);
vei negocia posibilități și soluții personalizate;
vei oferi consultanță și suport cu privire la utilizarea și posibilitățile softului;
vei fi responsabil de încheierea contractelor.

Ar fi minunat să deții:

experiență în vânzări, familiarizare cu lucrul în CRM;
cunoștințe solide despre despre tot ce înseamnă vânzare B2B;
studii superioare în economie, bussiness și administrare sau alte domenii echivalente;
permis de conducere + experiență de cel puțin 2 ani;
cunoștințe digitale primare;
pasiunea pentru tehnologii;
competențe sociale de comunicare, negociere și relaționare;
abilități lingvistice forte în formă scrisă și orală (Ro, Ru, Eng- B1);
deprinderi de time management;
abilități de planificare și prioritizare;
inteligență emoțională și deschidere spre oameni;
orientare spre client;
perseverență și continuitate;
resposabilitate și autonomie.

Iar restul vei învăța la noi! Suntem deschiși să-ți oferim tot de ce ai nevoie: suport colegial, instruire și mentorat, condiții optime de muncă + echipamente necesare.

Candidatului potrivit îi oferim:

pachet social deplin;
remunerarea pe măsură, partea fixă - 15 000 net + KPI care-ți permit dublarea salariului;
instruire și formare profesională continuă;
mentorat și suport pentru primele 6 luni;
proiecte interesante în care ai putea să te manifești;
oportunități reale de avansare în carieră;
echipă tânără și un mediu profesionist de muncă;
o bogată și diversă cultură corporativă;
automobil de serviciu;
călătorii și deplasări în afara țării cu toate costurile incluse;
program stabil de muncă: 8 ore/zi luni-vineri, pentru a-ți asigura un life balance comod între muncă și viața personală.

Dacă te simți că acest rol este despre tine și esti pregătit să dai start unei noi experiențe - aplică aici: cv@easyhr.md. Telefon: +(373) 68400744 cv@easyhr.md
068400744
Telefon:
068400744
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide