Casier
Bricolaj
№14807235, 6 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 10 000 До 12 000 MDL
График:
Полный день
Echipa BRICOLAJ se extinde! Suntem în căutarea angajaților organizați, responsabili, cu atitudine pozitivă, care să gestioneze tranzacțiile financiare ale companiei cu precizie și profesionalism.
Ce îți oferim:
Pachet salarial complet și beneficii corespunzătoare performanței;
Mediu de lucru profesionist;
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
Angajare oficială într-un mediu de lucru modern și confortabil, alături de colegi pasionați și dedicati muncii lor.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai experiență anterioară ca Casier sau într-un rol similar este preferabil;
Abilități bune de utilizare a MS Office, Excel și Intelectsoft (avantaj);
Ești atent/ă la detalii și ai abilitatea de a lucra cu cifre și bani;
Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
Cunoști limba română și rusă.
Ce responsabilități vei avea:
Gestionarea tuturor tranzacțiilor cu numerar și electronice;
Asigurarea acurateței înregistrărilor de casă și a rapoartelor de vânzări;
Menținerea unei evidențe contabile competente și veridice;
Deschiderea și închiderea casei zilnic, asigurând corectitudinea;
Deservirea atentă și profesionistă a clienților, atât persoane fizice cât și juridice; Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat la casa de marcat;
Operarea eficientă a aparatului de casă și gestionarea tranzacțiilor financiare;
Colaborarea cu alte departamente pentru a asigura o funcționare eficientă și deservire a clienților.
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să me cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484 Telefon: (+373) 78784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com
Ce îți oferim:
Pachet salarial complet și beneficii corespunzătoare performanței;
Mediu de lucru profesionist;
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
Angajare oficială într-un mediu de lucru modern și confortabil, alături de colegi pasionați și dedicati muncii lor.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai experiență anterioară ca Casier sau într-un rol similar este preferabil;
Abilități bune de utilizare a MS Office, Excel și Intelectsoft (avantaj);
Ești atent/ă la detalii și ai abilitatea de a lucra cu cifre și bani;
Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
Cunoști limba română și rusă.
Ce responsabilități vei avea:
Gestionarea tuturor tranzacțiilor cu numerar și electronice;
Asigurarea acurateței înregistrărilor de casă și a rapoartelor de vânzări;
Menținerea unei evidențe contabile competente și veridice;
Deschiderea și închiderea casei zilnic, asigurând corectitudinea;
Deservirea atentă și profesionistă a clienților, atât persoane fizice cât și juridice; Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat la casa de marcat;
Operarea eficientă a aparatului de casă și gestionarea tranzacțiilor financiare;
Colaborarea cu alte departamente pentru a asigura o funcționare eficientă și deservire a clienților.
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să me cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484 Telefon: (+373) 78784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳