Office Manager - Double Case
Double Case
№14973714, 20 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
12 классов
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 15 000 До 20 000 MDL
График:
Полный день
Scopul postului constă în desfăşurarea activităţilor de coordonare a activității biroului la standarde de calitate care să asigure punerea în practică a politicii firmei de creştere a satisfacţiei clienţilor.
Cerințe fată de candidat:
Studii superioare complete;
Persoană energică, disciplinată, responsabilă, abilități bune de organizare;
Atitudine pozitivă, aspect plăcut;
Recepționarea apelurilor telefonice;
Organizarea întrevederilor și gestionarea bazelor de date;
Organizarea de evenimente și conferințe ale companiei;
Comandarea de papetărie și echipamente pentru oficiu;
Implementarea și menținerea procedurilor/sistemelor administrative de birou;
Asistarea funcțiilor de resurse umane și financiare ale organizației prin menținerea la zi a evidențelor personalului, organizarea de interviuri și actualizarea documentelor financiare.
Asigurarea transmiterii și recepționării documentelor;
Întocmirea și redactarea documentelor și rapoartelor la solicitarea conducerii;
Îndeplinirea altor sarcini stabilite de director;
Experiență în domeniu similar constituie un avantaj.
Compania Oferă:
Post de muncă în cadrul unei companii de brand international, colectiv pozitiv și dinamic;
Posibilitatea de a participa la diverse traininguri de dezvoltare;
Oficii moderne în centrul orașului Chișinău;
Program de lucru de luni până vineri.
Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră, expediati CV-ul, indicând funcția pentru care optați, la adresa: jobcvchisinau@gmail.com.
Telefon: 062187871. E-mail: jobcvchisinau@gmail.com
Telefon: 062187871
Cerințe fată de candidat:
Studii superioare complete;
Persoană energică, disciplinată, responsabilă, abilități bune de organizare;
Atitudine pozitivă, aspect plăcut;
Recepționarea apelurilor telefonice;
Organizarea întrevederilor și gestionarea bazelor de date;
Organizarea de evenimente și conferințe ale companiei;
Comandarea de papetărie și echipamente pentru oficiu;
Implementarea și menținerea procedurilor/sistemelor administrative de birou;
Asistarea funcțiilor de resurse umane și financiare ale organizației prin menținerea la zi a evidențelor personalului, organizarea de interviuri și actualizarea documentelor financiare.
Asigurarea transmiterii și recepționării documentelor;
Întocmirea și redactarea documentelor și rapoartelor la solicitarea conducerii;
Îndeplinirea altor sarcini stabilite de director;
Experiență în domeniu similar constituie un avantaj.
Compania Oferă:
Post de muncă în cadrul unei companii de brand international, colectiv pozitiv și dinamic;
Posibilitatea de a participa la diverse traininguri de dezvoltare;
Oficii moderne în centrul orașului Chișinău;
Program de lucru de luni până vineri.
Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră, expediati CV-ul, indicând funcția pentru care optați, la adresa: jobcvchisinau@gmail.com.
Telefon: 062187871. E-mail: jobcvchisinau@gmail.com
Telefon: 062187871
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено