
39 ani
Feminin
Strășeni
15 000 MDL
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Despre mine
- Motivată să ating obiectivele și să îmi depășesc performanțele anterioare
- Responsabilitate
- Capacitatea de a lua decizii rapide
- Capacitatea de a lucra în echipă
- Performanță ridicată
TOP Competențe
Experiența profesională
Iunie 2019 - Prezent
5 ani 9 luni
Specialist in management si organizare, logistica
Nipaso SRL
Strășeni
- Corespondența cu clienții și furnizorii;
- Colaborarea cu companiile de transport;
- Controlul expedierii și livrării mărfurilor: planificarea expedierilor, calcularea costurilor, căutarea transportului, organizarea
livrării mărfurilor, perfectarea documentelor (import/export);
- Colaborarea cu brokerii vamali pentru perfectarea declaratiilor, tranzit;
- Traducerea documentelor/contractelor (engleză, română, rusă);
- Controlul asupra procesului de producere;
- Efectuarea operaţiunilor bancare.
Februarie 2013 - Mai 2019
6 ani 3 luni
Manager in comert
Contactechno SRL
Chișinău
- Gestionarea relațiilor cu furnizorii: conversații telefonice și corespondență; negocierea contractelor și termenilor de livrare,
evaluarea și selecția furnizorilor;
- Analiza pieței. Monitorizarea tendințelor de piață și a concurenței;
- Planificarea si optimizarea operatiunilor de transport, in scopul aprovizionarii sau/si livrarii;
- Controlul expedierii și livrării mărfurilor: planificarea expedierilor, calcularea costului si căutarea transportului, organizarea
livrării mărfurilor;
- Colectarea/controlul primirii documentelor de la furnizori, companii de transport;
- Traducerea documentelor/contractelor (engleză, română, rusă)
Mai 2011 - Decembrie 2012
1 an 8 luni
Manager in comert
Transoptima SRL
Chișinău
- Gestionarea relațiilor cu furnizorii: conversații telefonice și corespondență; negocierea contractelor și termenilor de livrare,
evaluarea și selecția furnizorilor,
- Analiza pieței. Monitorizarea tendințelor de piață și a concurenței,
- Planificarea si optimizarea operatiunilor de transport, in scopul aprovizionarii sau/si livrarii
- Controlul expedierii și livrării mărfurilor: planificarea expedierilor, calcularea costului si căutarea transportului, organizarea
livrării mărfurilor;
- Colectarea/controlul primirii documentelor de la furnizori, companii de transport;
- Traducerea documentelor/contractelor (engleză, română, rusă)
Competențe
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Fluent
Franceză Mediu
Bulgară Fluent
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2008
USM
Facultatea: Limbi si literaturi straine
Specialitatea: Translator
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2012
Principiile contabilitatii si impozitarii in RM
Organizator: ACAP RM
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Hibrid (Oficiu/Acasă)
În locația angajatorului
Programul de muncă
Full-time
Flexibil
Permis de conducere
Categoria: B
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".